GeheugenvandeVU cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van GeheugenvandeVU te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van GeheugenvandeVU.

Bekijk het origineel

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 261

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 261

..verzameld ter gelegenheid van haar honderddertigjarig bestaan op 20 oktober 2010 in opdracht van de Historische Commissie Vrije Universiteit

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

261

13 jan. 23 mei 14 juni 27 juni 21 sept. 29 nov. 12 dec. 19 dec.

2 febr. 27 febr. 7 maart 20 maart 25 mei 5 juni 6 juni 26 juni 6 juli 5 sept. 11 okt. 17 okt. 24 okt. 20 nov. 21 nov. 7 dec. 11 dec. 14 dec. 21 dec.

7 jan. 18 jan. 14 febr. 14 febr.

2006 Mortier, K., The role of perceptual processing and response selection in visual search Stekelenburg, J. van, Promoting or Preventing Social Change. Instrumentality, identity, ideology and group-based anger as motives of protest participation Stubbe, J.H., The genetics of exercise behavior and psychological well-being Rebollo Mesa, I., Dimensions of personality: a genetic approach Willemse, T.M., Waardenvol opleiden. Een onderzoek naar de voorbereiding van aanstaande leraren op hun pedagogische opdracht Derks, E.M., Assessment and genetic aetiology of attention problems, hyperactivity, and related disorders Bertram-Troost, G.D., Geloven in bijzonder onderwijs. Levensbeschouwelijke identiteitsontwikkeling van adolescenten in het voortgezet onderwijs Steunenberg, B., Personality and Depression in Late life. A Longitudinal Study into the Association between Personality and Depression in Later life 2007 Jostmann, N.B., When the going gets tough. How action versus state orientation moderates the impact of situational demands on cognition, affect, and behavior Thomaes, S.C.E., Narcissism, Shame, and Aggression in Early Adolescence: On Vulnerable Children Bohlmeijer, E.T., Reminiscence and depression in later life Oosterman, M., Attachment to foster parents Oosterman, J.M., Aging matters. White matter and age-related conditions: a focus on cognition, pain, and the rest-activity rhythm Kuiper, E.J., Teaching Web literacy in primary education Stigchel, S. van der, Eye Movement Trajectories and What They Tell Us Polderman, J.C., Genetics of Attention and Executive Functioning Won, S., Korean Christian Religious Education and the Hermeneutics of Action: Nurturing Intergenerational Relationships Wisman, A., New directions in Terror Management Theory Poland, M., The Treasures of Schematising. The effects of schematising in early childhood on the learning processes and outcomes in later mathematical understanding Martens, M.H., The failure to act upon important information: where do things go wrong? Homsma, G.J., Making Errors Worthwhile. Determinants of Constructive Error Handling Hoekstra, R.A., Autistic traits, withdrawn behaviour and cognition: a longitudinal twin study from early childhood to young adulthood Prinsen, F.R., XS2KNOW (Access to knowledge) Differences in participation and learning outcomes of students in Computer Supported Collaborative Learning Zegers, M.A.M., Attachment among Institutionalized Adolescents. Mental Representations, Therapeutic Relationships and Problem Behavior Smit, D.J.A., A Genetic Perspective on Electrophysiological Measures of Brain Function Maat, S.C.M. de, On the Effectiveness of Psychoanalytic Therapy. Short if possible, long if necessary? Eggermont, L.H.P., Neurorehabilitation in dementia on the move. Influences of physical activity on cognition, mood, and the rest-activity rhythm 2008 Gosso, M.F., Common genetic variants underlying cognitive ability Zwenk, F., Voice by representation Reitsma-van Rooijen, P.M., The impact of linguistically biased messages of involved receivers Jonker, H.G., Concrete Elaboration during Knowledge Acquisition

04 Promoties 11 PPW.indd 261

22-9-2010 20:37:03

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010

Gegevensboeken | 280 Pagina's

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 261

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010

Gegevensboeken | 280 Pagina's