GeheugenvandeVU cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van GeheugenvandeVU te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van GeheugenvandeVU.

Bekijk het origineel

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 259

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 259

..verzameld ter gelegenheid van haar honderddertigjarig bestaan op 20 oktober 2010 in opdracht van de Historische Commissie Vrije Universiteit

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

259

15 febr. 27 maart 29 mei 11 juni 2 okt. 10 okt. 18 okt. 6 nov. 8 nov. 20 nov.

25 april 30 mei 17 juni 10 sept. 16 okt. 6 nov. 12 nov. 3 dec.

8 jan. 9 jan. 18 febr. 4 maart 15 april 27 mei 12 juni 17 juni 24 juni 16 sept. 30 sept.

2001 Berg, R.H. van den, Psychologisch onderzoek in een multiculturele samenleving. Psychologische tests, interview- en functioneringsbeoordelingen Hoefnagels, C.J., Met recht van spreken. Enkele theoretische en empirische bijdragen ten behoeve van de secundaire preventie van kindermishandeling Sweeney, L.T., Abstraction, Representation, and Social Cognition Takens, R.J., Een vreemde nabij. Enkele aspecten van de psychotherapeutische relatie onderzocht Westerman, W.E., Ongewenste Objectiviteit. Onderwijs in geestelijke stromingen in historisch en vergelijkend perspectief Gil de Montes, M.L., Communication goals and the strategic use of language Vrijkotte, T.G.M., Work Stress and Cardiovascular Disease Risk Schoot, M. van der, Dyslexia and Inhibition: A Behavioral and Electrophysiological Examination Kolk, N.J., Assessment Centers. Understanding and Improving Construct-related Validity Rijswijk, W. van, Contextual and perceiver factors in the stereotyping of multiple category groups 2002 Lubke, G.H., The common factor model restricted to investigate measurement invariance in a heterogeneous population. Some applications and implications Huijbregts, S.C.J., Attention and information processing in early- and continuously treated phenylketonuria Posthuma, D., Genetic variation and cognitive ability Scheres, A.P.J., Inhibitory control and cognitive energetic factors in AD/HD Dijk, I.M.A.W. van, The learner as designer: Processes and effects of an experimental programme in modelling in primary mathematics education Karremans, J.C.T.M., Forgiveness. Examining its consequences Renssen, M.R., Traumatherapie na verkeersongevallen. Eye Movement Desenzitization and Reprocessing (EMDR) bij verkeersslachtoffers Berg, M. van den, Mediating factors in the association between anxious depression and cardiovascular disease risk 2003 Roefs, M.M.I., Public participation and perceived (in)justice in South Africa, 1995-2000 Bartels, M., Behavior problems, cognition, and hormones. A longitudinal-genetic study in childhood Keijzer, R., Teaching formal mathematics in primary education. Fraction learning as mathematising process Knaap, L.M. van der, Competentiegerichte assessment voor jongeren in de jeugdzorg. Ontwikkeling van een instrument Camodeca, M., Bullying and Victimization at School Schippers, M.C., Reflexivity in Teams Glaude, S.W.D., Een onderzoek naar de voorlopers van de P- en L-dyslexie en de effecten van neuropsychologische, preventieve interventie Rietveld, M.J.H., Heritability of cognitive abilities and of attention problems. A longitudinal twin study in childhood Pas, A.J.M. van der, A Serious Case of Neglect: The Parental Experience of Child Rearing. Outline for a Psychological Theory of Parenting Taris, R., Person-Environment Fit: A longitudinal study of the interaction between employee charactaristics and work environmental charactaristics Conroy, J.C., Contestation and Liminality in Education for Liberal Democracy

04 Promoties 11 PPW.indd 259

22-9-2010 20:37:03

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010

Gegevensboeken | 280 Pagina's

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 259

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010

Gegevensboeken | 280 Pagina's