Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 255
..verzameld ter gelegenheid van haar honderddertigjarig bestaan op 20 oktober 2010 in opdracht van de Historische Commissie Vrije Universiteit
255 25 okt. 8 nov. 22 nov. 28 mei 31 mei 17 juni 17 juni 18 juni 28 juni 12 sept. 26 sept. 31 okt. 14 febr. 25 maart 10 april 21 april 7 mei 9 juni 24 juni 3 sept. 14 sept. 17 sept. 26 okt. 2 nov. 15 dec. 18 dec. 4 maart 16 maart 2 april 10 mei
Vuuren, C.V. van, Met ontslag bedreigd: werknemers in onzekerheid over hun arbeidsplaats bij veranderingen in de organisatie Resing, W.C.M., Intelligentie en leerpotentieel: een onderzoek naar het leerpotentieel van jonge leerlingen uit het basis- en speciaal onderwijs Pool, J., Sturing van strategische besluitvorming: mogelijkheden en grenzen 1991 Bij De Vaate, J., Geestelijk-gehandicaptenzorg op een kruising van wegen: een onderzoek naar de relatie tussen wetenschappelijke bevindingen en rijksoverheidsbeleid betreffende het wonen van geestelijk gehandicapten Meijer, R.W.J., Konsultatie voor leerkrachten: theorie, eigen werkwijze en een empirisch onderzoek Hoeksma, J.B., Development of early mother-child interaction and attachment Koomen, H.M.Y., Development of early mother-child interaction and attachment Jong, P.F. de, Het meten van aandacht: de constructie van aandachttests voor kinderen Brazier, F.M.T., Design and evaluation of a user interface for information retrieval Schaper, M.W., Leren lezen van dove kinderen: onderzoek naar behandelingsvormen ter bevordering van het leren lezen op woordniveau Vrij, A., Misverstanden tussen politie en allochtonen: sociaal-psychologische aspecten van verdacht zijn Wolf, M.H.M. de, Hoe psychoanalytisch zijn Malan-therapieën? 1992 Naber, P.M., Vriendschap onder jonge vrouwen Felix, E.J.H.M., Learner-based versus expert-based tutoring of arithmetic skills Theeuws, J.L., Selective attention in the visual field Gresnigt, M.A., Communicatief leesonderwijs: een handelingspsychologische benadering van het begrijpend lezen van zakelijke teksten in de basisschool Euwema, M.C., Conflicthantering in organisaties Berg, P.T. van den, Persoonlijkheid en werkbeleving: de validiteit van persoonlijkheidsvragenlijsten, in het bijzonder die van een spanningsbehoeftelijst Heesink, J.A.M., Uitgeschoold, ingeschaald: loopbaanontwikkeling en psychisch welzijn van jong-volwassenen (v/m) Vreeke, G.J., Zorg en rechtvaardigheid: analyse van de Kohlberg-Gilligandiscussie Linge, R.H. van, De organisatie van praktisch pedagogische gezinsbegeleiding: een aanzet tot theorievorming Rietveld - van Wingerden, M., Voor de lieve kleinen: het jeugdtijdschrift in Nederland 1757-1942 Geus, J.C.N. de, The effects of fitness training on physiological stress-reactivity Bossers, B.H., Reading in two languages: a study of reading comprehension in Dutch as a second language and in Turkish as a first language Boomsma, D.I., Quantitative genetic analysis of cardiovascular risk factors in twins and their parents Veen, G. van der, Principes in praktijk: CNV-leden over collectieve acties 1993 Daal, V.H.P. van, Computer-based reading and spelling practice for young dyslexics Doorn, R.R.A. van, Relevance of vision for adult handwriting Yap, R.L., Automatic word processing deficits in dyslexia: qualitative differences and specific remediation Offenbeek, M.A.G. van, Van methode naar scenario’s: het afstemmen van situatie en aanpak bij de ontwikkeling van informatiesystemen
04 Promoties 11 PPW.indd 255
22-9-2010 20:37:02
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010
Gegevensboeken | 280 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010
Gegevensboeken | 280 Pagina's