Jaarboek 1973-1974 - pagina 127
Drs. A. H. den Hartog-Hulst zie drs. J. Colthof Drs. J. L. Hazekamp en prof. dr. W. F. van Stegeren Andragologie en sociale pedagogiek; in: Tschr. v. Agologie, nr. i, (1974), blz. 18-27. Prof. dr. J. W. van Hulst Met Y. van der Molen: Facetten van het opvoedkundig denken en handelen; Omgewerkte 4e druk, Groningen, (1974). Drs. H. Nakken Met drs. J. J. Schwarz: Observations of behavior as a mean of studying cybernetic tasks; Leiden, NIPG/TNO, (1973). Met drs. J. J. Schwarz en drs. W. M. T. Ooyendijk: Resultaten van observaties van de werkdienst leiderstaak van de stations Enschedé en Oldenzaal; Rapport II, Leiden N I P G / T N O , (1973)Met drs. A. J. Poulus, arts en drs. H. Westra: De invloed van lichamelijke inspanning en amfetamine op cognitieve taken (een bespreking van onderzoek); in: Geneesk. Sport 7, (1974), blz. 2-4. Met drs. C. L. Ekkers: Toelaatbare belasting van ponstypistes, een uniek mens en onderneming; 28, (1974), blz. 248-252. Dr. P. A. de Ruyter Het gezin in opvoedingsnood; Nijkerk, Callenbach, (1973). Informatie verwerven als aktiviteit in de hulpverlening; in: Tschr. voor en over samenleving, jeugd, ouders en welzijn, 2, nr. 6, (1974), blz. 132-134. Dr. U. J. Rijpma-Boersma C. A. Helvetius; een bijdrage tot (h)erkenning; in: Pedagogisch Forum, (april 1974), blz. 130142.
Kommunikatie rondom de Kinderkommunie; enkele pedagogische opmerkingen; in: Praktische theologie, i, afl. 2, (1974), blz. 83-87. Dr. Jac. Schouten Begeleiden tot begeleiden, een exploratief onderzoek van veranderingen in lesgedrag van a.s. leraren en door hen gevolgde opleidingen. Dissertatie V.U. Dr. B. Spiecker Impressies van ontwikkelingen binnen de hedendaagse Amerikaanse filosofie van opvoeding en onderwijs; in: Pedagogische Studiën, 51, (1974), blz. 232-237. Idolen en idealen; in: Pedagogische Studiën, 51, blz. 350-356. Idealen en idolen van de opvoedingswetenschap. Opstellen over grondslagen der agogische wetenschappen; Meppel, Boom, (1974), Dissertatie V.U. Prof. dr. W. F. van Stegeren Agologische kanttekeningen bij onderwijsvernieuwing; in: Tschr. voor Agologie, nr. 6, (1973), blz. 291-301.
129
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van maandag 1 januari 1973
Jaarboeken | 194 Pagina's