GeheugenvandeVU cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van GeheugenvandeVU te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van GeheugenvandeVU.

Bekijk het origineel

Jaarboek 1977-1978 - pagina 279

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Jaarboek 1977-1978 - pagina 279

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

Drs. J. Leistra Begrijpend lezen: een intepretatiemodel; in: Tussenrapport S.V.O.-projekt 0-275 Begrijpend lezen, sept. 1977, pp. 25-75. Vakgroep Didaktiek V.U. Amsterdam, 1977. Bouwstenen voor de inrichting van een onderwijsleerpakket „begrijpend lezen"; in: Werkverslag S.V.O.-projekt 0-275 Begrijpend lezen, januari 1978, pp. 38-135. Vakgroep Didaktiek V.U. Amsterdam, 1978. Begrijpend lezen op de basisschool; in: Werkverslag S.V.O.-projekt 0-275 Begrijpend lezen, januari 1978, pp. 136-155. Vakgroep Didaktiek V.U. Amsterdam, 1978. Begrijpend lezen: Proeve van een theorie van het leren begrijpend lezen ten behoeve van leerlingen van het derde tot en met zesde leerjaar van de basisschool. Vakgroep Didaktiek V.U. Amsterdam, 1978, p. 160. Drs. G. A. van Oorsouw Een curriculum en zijn achtergrond, oktober 1978, Vakgroep Didaktiek V.U. Amsterdam, (interne publikatie). Drs. C. M. Wigiuans Leerplanontwikkeling voor het Christelijk Onderwijs. Uitgave: Internationaal Christelijk Studiecentrum (I.C.S.), Baambrugge, september 1977. Samen verantwoordelijk voor de Christelijke School. Uitgave: Internationaal Christelijk Studiecentrum en Centrum voor Reformatorische Wijsbegeerte (C.R.W.), Maarssen, februari 1978. Veranderen van de onderwijspraktijk: Opgave voor de onderwijswetenschap. Reader Handelingsonderzoek: interne publikatie van de Subfaculteit Pedagogische en Andragogische Wetenschappen, augustus 1978, V.U. Amsterdam.

Afdeling onderwijsleerprocessen Prof. dr. R. Eikehooni Cambridge: Een sprong voorwaarts of een stap terug? in: Lampas i i - i (1978), pp. 53-67-

Vakgroep ontwikkelingspsychologie, pedologie en sociale pedagogiek Drs. H. Baartman Enkele notities rond i^977)' PP- 454-461-

kindermishandeling; in: Tijdschrift

voor Orthopedagogiek

Drs. H. J. Groenendaal, Drs. J. Colthof, Drs. J. van der Kooy Het denkstimulerend gesprek; diagnostisch onderwijs aan zwakfunctionerende ters; Paper t.b.v. Nationaal Congres Ortho '78, Amsterdam.

16

kleu-

^77

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 1 januari 1977

Jaarboeken | 296 Pagina's

Jaarboek 1977-1978 - pagina 279

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 1 januari 1977

Jaarboeken | 296 Pagina's