GeheugenvandeVU cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van GeheugenvandeVU te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van GeheugenvandeVU.

Bekijk het origineel

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 260

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 260

..verzameld ter gelegenheid van haar honderddertigjarig bestaan op 20 oktober 2010 in opdracht van de Historische Commissie Vrije Universiteit

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

260 14 okt. 22 okt. 4 nov. 11 nov. 4 dec. 22 jan. 25 maart 16 april 18 mei 8 juni 14 sept. 23 sept. 28 sept. 26 okt. 4 nov. 9 nov. 15 nov. 14 dec. 17 dec. 18 jan. 22 febr. 24 febr. 28 febr. 1 maart 18 maart 10 juni 28 juni 6 sept. 25 okt. 9 nov. 16 nov. 21 nov. 24 nov. 29 nov. 8 dec.

promoties psychologie en pedagogiek 2003-2008

Beukeboom, C.J., How mood turns on language Godijn, R.J., Competition and Inhibition in the Oculomotor System Hardeveld, G. van, Bijzonder Bekwaam. Keuzeprocessen van leraren voor identiteitsversterkende beroepsbekwaamheden in het protestants-christelijk basisonderwijs Geurts, H.M., Executive Functioning Profiles in ADHD and HFA Smit, J.A., Latent Trait Latent Class Models 2004 Hooft, E.A.J. van, Job seeking as planned behavior: In search of group differences Bulterman-Bos, J.A., Teaching Diverse Learners: A Practice-Based Perspective Tazelaar, M.J.A., When things go wrong: the influence of noise on interactions Goslinga, S., Betrokkenheid, participatie en ledenverloop in vakbonden Reijntjes, A.H.A., Emotion Regulation and Depression in Pre-Adolescent Children Gootjes, L., Hemispheric connectivity and laterality in language processing: exploring the brain of young adults, elderly, and Alzheimer patients Bos, M., The efficacy of spelling exercises for poor spellers Hoogh, A.H.B. de, Personality and Charismatic Leadership: A Matter of Context Brink, B.E.H. ten, Psychological contract: A useful concept? Barendregt, M., The gene doctrine. A pragmatic perspective on reduction and explanation in biological psychology Dusschooten-de Maat, C.A.M., Mensen maken het verschil. Onderzoek naar de relaties tussen Persoonlijkheid, Waarden en Organisatiecultuur Vink, J.M., A twin-family study of smoking behavior Sage, L.F. le, De gebrekkige gewetensontwikkeling in het jeugdstrafrecht. Implicaties voor de toerekening en behandeling Hoffenaar, P.J., The Assessment and Development of Oppositionality 2005 Brilleslijper-Kater, S.N., Beyond Words. Between-group differences in the ways sexually abused and non-abused pre-school children reveal sexual knowledge Frijns, T., Keeping Secrets. Quantity, Quality and Consequences Leest-Borst, A.M. van, Fundamentalistische opvoeding vanuit liberaal-democratisch perspectief: grenzen van de onderwijsvrijheid Zoest, L.J.F.M. van, The time course of stimulus-driven and goal-driven control in visual selection Renes, R.J., Sustained Volunteerism: Justification, Motivation and Management Dinsbach, A.A., Socialization in the Workplace: A focus on migrant groups Begeer, S.M., Social and emotional skills and understanding of children with autism spectrum disorders Berends, I.E., Flashcards revisited: the efficacy of fluency exercises for poor readers Dijk, K.R.A. van, Peripheral electrical nerve stimulation in Alzheimer’s disease Meel, C.S. van, Adaptive Control in Attention-Deficit / Hyperactivity Disorder Kupper, H.M., Heritability of cardiovascular risk factors in a real life setting Notenboom, H.E., Modeling the development of spelling ability Donker, A., Human factors in educational software for young children Horsley, T.M., Not all dyslexics are created equal: neurocognitive evidence Roozen, H.G., Community reinforcement approach and naltrexone in the treatment of addiction Luijpen, M.W., Transcutaneous electrical nerve stimulation in mild cognitive impairment

04 Promoties 11 PPW.indd 260

22-9-2010 20:37:03

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010

Gegevensboeken | 280 Pagina's

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 260

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010

Gegevensboeken | 280 Pagina's