GeheugenvandeVU cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van GeheugenvandeVU te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van GeheugenvandeVU.

Bekijk het origineel

Kleine luyden in ontwikkeling - pagina 350

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Kleine luyden in ontwikkeling - pagina 350

De Vrije Universiteit en de Derde Wereld 1955-2005

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

geraadpleegde bronnen ‘De Verre Naaste – Corpscongres der v.u. wierp helder licht op vraagstuk der hulpverlening’, Algemeen Handelsblad, 30 maart 1961. dhv, ‘Evaluation of linkages in the field of higher education and trainingBotswana, Lesotho and Swaziland’, report commissioned by the Operations Review Unit dgis to dhv consultants (Amsterdam 1992). Dongen, Kees van, ‘The joint programme for cooperation in higher education (mho)’, in: W. J. de Gast (red.), Linkages Revisited (Den Haag 1995), 417433. Duberg, Roland en Alex Gorham, Teacher training and teacher educators in Southern Africa A survey of existing programs and future needs in the sadcc region, ‘sadcc-sida consultancy report (Stockholm 1983). Dulfer, Gerard H., ‘Support or cooperation?, in W. J. de Gast (red.) Linkages Revisited (Den Haag 1995), 290-308. Dulfer, G. H. en G. D. Thijs, ‘Bridging the gap between secondary and tertiary education: interventions to improve science education in Southern Africa’ paper conference Science Education Developing Countries: from theory to practice (Jerusalem 1993). Een wereld van verschil: Nieuwe kaders voor ontwikkelingssamenwerking in de jaren negentig. Tweede Kamer, vergaderjaar 1990-1991, 21813, nrs. 1-2 en 3-4 (Den Haag 1990). Essaigroep ‘De verre naaste’, Hoofdproblemen der economische volwassenheid: kanttekeningen bij enige vraagstukken problemen waarmee minder ontwikkelde gebieden bij hun ontwikkeling worden geconfronteerd’, ‘De ontwikkelingshulp in de Nederlandse politiek’, ‘Het bevolkingsvraagstuk’, ‘Ontwikkelingsdecade 1960-1970’, ‘De kerk en het ontwikkelingsvraagstuk’, in: Bezinning, jrg.1 (1963), 37-126. ’Evaluatierapport uit kritiek op samenwerkingsverbanden’, in: Transfer, november 1993, 5. Faber, M. J., ‘Over ervaringen in het kader van de werkgroep k&o te Amstelveen met de anuc’, in: interview vpro-radio, 25-7-2003. Feiter, Leo de e.a., Teacher development as a key to science curriculum reform in southern Africa, paper presented at the Human Development Week at the World Bank (Washington 1998). Frencken, Henk, Voor de klas in Zimbabwe. Over de geschiedenis van het onderwijs in Zimbabwe en problemen in de lespraktijk (Amsterdam 1988). Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1955-1980, verzameld ter gelegenheid van haar honderdjarig bestaan op 20 oktober 1980 in opdracht van het College van Decanen (Kampen 1980). ‘Geen liefdadigheid maar rechtsplicht’, in: Trouw, 28-3-1961. Haan, A. de, ’Congo, enkele algemene gegevens’, in: De Heerbaan – Algemeen Zendings-tijdschrift, no. 22 (juli 1969), 153-182.

Kleine luyden in ontwikkeling; Perfect Service; pag 349

349

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 1 januari 2005

Historische Reeks | 363 Pagina's

Kleine luyden in ontwikkeling - pagina 350

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 1 januari 2005

Historische Reeks | 363 Pagina's