Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 66
..verzameld ter gelegenheid van haar honderddertigjarig bestaan op 20 oktober 2010 in opdracht van de Historische Commissie Vrije Universiteit
oraties fpp-fsw
66 J.L. Theeuwes
15-4-1999
P.A. de Ruyter D.I. Boomsma N.W. Slot J.A. Sergeant R.A.R. Bullens
16-4-1999 18-11-1999 19-11-1999 14-12-1999 17-12-1999
P.J.D. Drenth E.C.D.M. van Lieshout
14-9-2000 19-10-2000
H.J. Schulze
2-11-2000
C. Schuengel J.M.T. Corveleyn
15-12-2000 30-3-2001
P.A.M. van Lange F.W. Winkel
26-10-2001 10-10-2002
E.J.A. Scherder D. Neeleman J.C.N. de Geus J.T. Cacioppo
12-12-2002 16-1-2003 15-5-2003 4-9-2003
N. Bleichrodt E.R. Smith J.M. Koot G.T.M. Stegge
12-9-2003 6-11-2003 14-11-2003 22-4-2004
D.J. de Ruyter J.F.H. van Rappard M.C. Neale
28-5-2004 16-9-2004 28-9-2004
J.J. Beishuizen
1-10-2004
J.J.M. Dekker P. Cuijpers H.J.M. van Oers
21-10-2004 21-10-2004 27-4-2005
C.E. Rusbult H.E.M. Baartman
11-5-2005 31-5-2005
H. Kelderman F. Lamers-Winkelman J. Terwel
24-6-2005 20-1-2006 27-1-2006
A.W. Bronkhorst M. Meerum Terwogt B.F. Last M.L.L. Volman
30-3-2006 1-6-2006 27-6-2006 30-6-2006
03 Oraties.indd 66
De zin van de psychologische functieleer: een kwestie van perceptie Zover [A] Gebiologeerd door individuele verschillen Gezagdragend en gezaghebbend De geest in kaart Forensische kinder- en jeugdpsychologie. Met wetboek en ziel onder de arm. Inter utrumque; de koninklijke weg [A] Ontwikkelingen in de behandeling van leerproblemen: aandacht voor aanpakken en vasthouden Opvoeding tot gezinsbeleid: procedurevoorstel voor een kindgerichte oriëntatie Een veilige basis voor de orthopedagogiek De psycholoog kijkt niet in de ziel: de grenzen van de (klinische) godsdienstpsychologie Interactie als uitdaging Slachtofferhulp bij hardnekkige klachten: over visie, witte beren, stroop en tegenpolen Neurorevalidatie bij dementie: realiteit of utopie? Statistiek. Kansen en verwachtingen [A] Tussen biologie en psychologie Social Neuroscience: The Complementary Nature of Social and Biological Approaches Het zout der aarde [A] Bringing Emotion Back into the Study of Prejudice Adaptatie en zelf-regulatie: Een ontwikkelingsperspectief Emotionele competentie. Een ontwikkelingspsycho(patho)logisch perspectief Te goed om waar te zijn? Over idealen in de opvoeding Notities rond onmiddellijke ervaring [A] Implications of the assessment of disorders for understanding their comorbidity and association with risk factors De vrolijke wetenschap; over communities of learning als kweekplaats voor kenniswerkers De proef op de som nemen Psychische ziekten van alledag Carnaval in de kennisfabriek. De positie van het spel in ontwikkelingsgericht onderwijs Being social, and why it matters Over de hoeksteen en kindermishandeling als toetssteen [A] Het getal achter de mens Kindermishandeling: over verloren geloof, hoop en liefde Is de school een sorteermachine? Schoolkeuze en schoolloopbaan van leerlingen van 10-16 jaar [A] Hoe wij horende ziend zijn Wie goed doet, goed ontmoet! Opgroeien met een chronische ziekte Jongleren tussen traditie en toekomst. De rol van docenten in leergemeenschappen
26-8-2010 20:58:59
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010
Gegevensboeken | 280 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010
Gegevensboeken | 280 Pagina's