GeheugenvandeVU cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van GeheugenvandeVU te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van GeheugenvandeVU.

Bekijk het origineel

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 256

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 256

..verzameld ter gelegenheid van haar honderddertigjarig bestaan op 20 oktober 2010 in opdracht van de Historische Commissie Vrije Universiteit

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

256 7 sept. 15 sept. 7 okt. 18 okt. 25 okt. 9 nov. 25 nov. 16 dec. 17 jan. 27 jan. 6 juni 10 juni 6 sept. 12 sept. 20 sept. 3 okt. 1 nov. 14 nov. 13 dec. 20 dec. 20 dec. 10 febr. 14 febr. 21 maart 6 april 10 april 15 mei 7 juni 20 juni 15 sept. 19 sept. 20 sept.

promoties psychologie en pedagogiek 1993-1998

Visser, M.R.M., Cognitive characteristics of teacher defined impulsivity Schonewille, B., Heterogeniteit, leerkrachttijd en de rol van individuele aandacht in het Speciaal Onderwijs: een onderzoek naar effecten van heterogeniteit en tijdbesteding van de leerkracht op het individuele leerproces in LOM- en MLK-scholen Veen, J.M. van, Toy or tool?: electronic mail as an organizational medium Vogelvang, B.O., Video-hometraining ‘plus’ en het projekt aan huis: verheldering van twee methodieken voor intensieve pedagogische thuisbehandeling Haenen, J.P.P., Piotr Gal’perin: his lifelong quest for the content of psychology Deijen, J.B., Vitamins and memory: niacin and vitamin B-6 in age-related cognitive decline Ruyter, D.J. de, Met recht ingrijpend: een pedagogisch criterium voor het opleggen van hulp Oegema, D., Tussen petitie en perestrojka: de nadagen van de Nederlandse vredesbeweging 1994 Meijer, R.R., Nonparametric person fit analysis Mey, J.R.P.B. de, Morele oordelen in ontwikkelings- en opvoedingsperspectief: hypothesen van Lawrence Kohlberg verkend en getoetst Taris, A.W., Analysis of career data from a life-course perspective Spyer, V.A., Neuropsychological and pharmacological treatment of dyslexia Marsman, J.G., The influence of interpersonal verbs on cognitive inferences and memory Duren, L.L. van, Signal processing during eye fixations and saccades Noordzij, J.C., Religieus concept en religieuze ervaring in de christelijke traditie: proeve van een psychologie van de spirituele ontwikkeling Verwey, W.B., Mechanisms of skill in sequential motor behavior Velde, E.G. van der, Werksocialisatie bij jong-volwassenen: een longitudinaal onderzoek Los, S.A., On the origin of mixing costs: exploring information processing in pure and mixed blocks of trials Roelofsma, P.H.M.P., Intertemporal choice Muijen, J.J. van, Organisatiecultuur en organisatieklimaat: de ontwikkeling van een meetinstrument op basis van het ‘competing values’ model Verweij, A.C., Scaling transitive inference in 7-12 year old children 1995 Roegholt, S., Meerperspectivisch onderwijs Lamers - Winkelman, F., Seksueel misbruik van jonge kinderen: een onderzoek naar signalen en signaleren, en naar ondervragen en vertellen inzake seksueel misbruik Stegge, G.T.M., Mood dependent social judgements in children Sliepen, S.E., Instructie en oefening in begrijpend lezen: leerkrachtinstructie en computerondersteunende oefening voor lom-leerlingen Riet, S.P. van ´t, Het didactisch handelen van wiskundedocenten met betrekking tot interne differentiatie: een onderzoek naar het interne-differentiatiegedrag van wiskundedocenten in eenjarige brugklassen van MAVO-HAVO-VWO-scholengemeenschappen Scherder, E.J.A., Peripheral nerve stimulation in Alzheimer’s disease: effects on memory and affective behaviour Walraven, A.M.A., Instructie in leesstrategieën: problemen met begrijpend lezen en het effect van instructie aan zwakke lezers Haselager, W.F.G., The right frame of mind: cognitive science, folk psychology and the frame problem Graaff, M.B. de, Hemispheric engagement during letter and word identification in beginning readers: an event-related potential study Geus, W.C. de, Op zoek naar functionele leesvaardigheid Nandram, S.S., Het beredeneerd aan- en afmelden als kaderlid: een studie naar het vrijwilligerswerk binnen de vakbond

04 Promoties 11 PPW.indd 256

22-9-2010 20:37:02

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010

Gegevensboeken | 280 Pagina's

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 256

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010

Gegevensboeken | 280 Pagina's