GeheugenvandeVU cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van GeheugenvandeVU te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van GeheugenvandeVU.

Bekijk het origineel

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 255

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 255

..verzameld ter gelegenheid van haar honderddertigjarig bestaan op 20 oktober 2010 in opdracht van de Historische Commissie Vrije Universiteit

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

255 25 okt. 8 nov. 22 nov. 28 mei 31 mei 17 juni 17 juni 18 juni 28 juni 12 sept. 26 sept. 31 okt. 14 febr. 25 maart 10 april 21 april 7 mei 9 juni 24 juni 3 sept. 14 sept. 17 sept. 26 okt. 2 nov. 15 dec. 18 dec. 4 maart 16 maart 2 april 10 mei

Vuuren, C.V. van, Met ontslag bedreigd: werknemers in onzekerheid over hun arbeidsplaats bij veranderingen in de organisatie Resing, W.C.M., Intelligentie en leerpotentieel: een onderzoek naar het leerpotentieel van jonge leerlingen uit het basis- en speciaal onderwijs Pool, J., Sturing van strategische besluitvorming: mogelijkheden en grenzen 1991 Bij De Vaate, J., Geestelijk-gehandicaptenzorg op een kruising van wegen: een onderzoek naar de relatie tussen wetenschappelijke bevindingen en rijksoverheidsbeleid betreffende het wonen van geestelijk gehandicapten Meijer, R.W.J., Konsultatie voor leerkrachten: theorie, eigen werkwijze en een empirisch onderzoek Hoeksma, J.B., Development of early mother-child interaction and attachment Koomen, H.M.Y., Development of early mother-child interaction and attachment Jong, P.F. de, Het meten van aandacht: de constructie van aandachttests voor kinderen Brazier, F.M.T., Design and evaluation of a user interface for information retrieval Schaper, M.W., Leren lezen van dove kinderen: onderzoek naar behandelingsvormen ter bevordering van het leren lezen op woordniveau Vrij, A., Misverstanden tussen politie en allochtonen: sociaal-psychologische aspecten van verdacht zijn Wolf, M.H.M. de, Hoe psychoanalytisch zijn Malan-therapieën? 1992 Naber, P.M., Vriendschap onder jonge vrouwen Felix, E.J.H.M., Learner-based versus expert-based tutoring of arithmetic skills Theeuws, J.L., Selective attention in the visual field Gresnigt, M.A., Communicatief leesonderwijs: een handelingspsychologische benadering van het begrijpend lezen van zakelijke teksten in de basisschool Euwema, M.C., Conflicthantering in organisaties Berg, P.T. van den, Persoonlijkheid en werkbeleving: de validiteit van persoonlijkheidsvragenlijsten, in het bijzonder die van een spanningsbehoeftelijst Heesink, J.A.M., Uitgeschoold, ingeschaald: loopbaanontwikkeling en psychisch welzijn van jong-volwassenen (v/m) Vreeke, G.J., Zorg en rechtvaardigheid: analyse van de Kohlberg-Gilligandiscussie Linge, R.H. van, De organisatie van praktisch pedagogische gezinsbegeleiding: een aanzet tot theorievorming Rietveld - van Wingerden, M., Voor de lieve kleinen: het jeugdtijdschrift in Nederland 1757-1942 Geus, J.C.N. de, The effects of fitness training on physiological stress-reactivity Bossers, B.H., Reading in two languages: a study of reading comprehension in Dutch as a second language and in Turkish as a first language Boomsma, D.I., Quantitative genetic analysis of cardiovascular risk factors in twins and their parents Veen, G. van der, Principes in praktijk: CNV-leden over collectieve acties 1993 Daal, V.H.P. van, Computer-based reading and spelling practice for young dyslexics Doorn, R.R.A. van, Relevance of vision for adult handwriting Yap, R.L., Automatic word processing deficits in dyslexia: qualitative differences and specific remediation Offenbeek, M.A.G. van, Van methode naar scenario’s: het afstemmen van situatie en aanpak bij de ontwikkeling van informatiesystemen

04 Promoties 11 PPW.indd 255

22-9-2010 20:37:02

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010

Gegevensboeken | 280 Pagina's

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit 1980-2010 - pagina 255

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 1 januari 2010

Gegevensboeken | 280 Pagina's