Jaarboek 1974-1975 - pagina 210
Drs. H. van der Flicr en Drs. E. K. Marshall Testdevelopmcnt in Surinam, interne publikatie, V.U. (1973). 16 pp. Drs. H. van der Flier The comparability of individual test performances; in: Ned. tschr. v. psych. 30 (1975), pp. 41-49. Vakgroep S'unktieSeer Prof. dr. ir. D. Neeleman Multicollinearity in linear economie models. Tilburg University Press (1973.). Multivariate analyse; in: Maandschrift ..Ekonomie". afl. 1-2, okt.-nov. 1975. Dr. ]. H. de Swart The reply of Marks and Clarkson reconsidered; in: Acta Psychologica (1973). 37, pp. 283-284. Dr. ]. H. de Swart en Prof. dr. ir. D. Neeleman Decision making and concept learning, some remarks and speculations. Paper presented at the Conference on Scientific Approaches to Decision Making in the Complex Systems; Richmond (1975). Dr. A. Dirkzwager Een computer-based systeem voor onderwijs, studie en onderzoek van leerprocessen. Onderwijsresearchverslag. Wolters, Groningen (1974). pp. 63-75. Computer-based testing with automatic scoring based on subjective probalities. Proceedings 2nd IFIP World Conference on Computers in Education, North Holland/ American Elsevier (1975). pp. 305-311. Drs. L. de Leeuw Aanleren van Algoritmische en Heuristische Oplossingsmethoden; in: Empirische Studies over Onderwijs - 18. Onderwijsresearchdag 1974. Groningen (1975), Tjeenk Willink, Groningen. Teaching of Algorithmic and Heuristic Problem Solving Methods by Computer-Assisted Instruction. Paper IFIP 2nd World Conference on Computers in Education, Marseille (1975), pp. 369-371. (Editors O. Lecarne. R. Lewis. Uitg. North Holland Publishing Company, Amsterdam, Oxford). Computer Gestuurd Denken; Training in het hanteren van algoritmische en heuristische probleemoplossingsmethoden. Pedagogische Studiƫn (1975). 52. pp. 377-393. Uitg. Tjeenk Willink, Groningen. Drs. G. C. van der Veer The pupil's programming language; in: Proceedings of the ninth seminar DECUS E U R O P E . Digital equipment users society, Geneve, (november 1973), pp. 283-286. Dr. S. Dijkstra Cognitieve structuur, versterking en leerresultaat. Dissertatie. Uitg. H . D. Tjeenk Willink B.V., Groningen (1974), 138 pp. 208
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 1 januari 1974
Jaarboeken | 226 Pagina's