GeheugenvandeVU cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van GeheugenvandeVU te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van GeheugenvandeVU.

887 resultaten
Filteren
van 89
1981-01-01
Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 160

Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 160

worden en geïntegreerd in verder onderwijs en or.aerzoek. N.B. - andere onderwijsvormen.2. Het Bezinningscentrum moet worden versterkt, en stimulerend werken naar de rest van de VU. Aandacht voor: a. bezinning op wetenschap; b. brievenbusfunctie vo ...

Publicaties VU-geschiedenis
61 woorden
Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 161

Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 161

Verslag discussiegroep lie, thema: VU en ontwikkelingssamenwerking: Elite voor elite? Aan deze groep werden de volgende vragen voorgelegd:1. Universitaire hulpverlening richt zich kr ...

Publicaties VU-geschiedenis
109 woorden
Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 162

Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 162

...

Publicaties VU-geschiedenis
0 woorden
Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 163

Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 163

He. VU en ontv/ikkelingssamenwerking: Elite voor elite?Ten aanzien van de stelling dat de VU zich in universitaire samenwerkingtot elites richt werd gesteld, dat de mogelijkheden van een universiteitom in een directe relatie met de armsten te komen heel beperkt zijn. ...

Publicaties VU-geschiedenis
352 woorden
Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 164

Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 164

kan niet alles doen en moet dat niat willen. Vanuit de doelstelling, dac er een dialogische relatie met groepen en organen in de derde wereld moet komen (om m.a.w. om neer dan 'hulp'), zal de VU ook hier grote aandachtmoeten geven aan één of twee van de grote probleemgebiede ...

Publicaties VU-geschiedenis
326 woorden
Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 165

Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 165

turen op onze maatschappij uitgeoefend wordt? Aan het universiteitsbestuur vragen om preferent formacieplaatsen toe te kennen aan qualitatief goede onderzoeksprojecten die uit bovengenoemde activiteiten voortvloeien. Commentaar: Zij vormt een geheel me ...

Publicaties VU-geschiedenis
324 woorden
Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 166

Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 166

In de contacten met de Wereldraad kan ook de vraag aar. 3e orde komen hoe de VU de wereldraad ten dienste kan zijn op net "errem van onderwijs en onderzoek.IV. Organisatorische aspecten In de bijdragen die tevoren schriftelijk waren mgeaisnd voor d ...

Publicaties VU-geschiedenis
187 woorden
Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 167

Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 167

...

Publicaties VU-geschiedenis
0 woorden
Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 168

Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 168

h ...

Publicaties VU-geschiedenis
1 woorden
Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 169

Verslag studiedag 'VU tussen twee VU-ren' - pagina 169

Conclusies discussiegroepenGroep Ia:1. ^unaniem): Laten we de doelstelling niet inperken tot een juridische for- mule, want dan keert zij zich tegen zichzelf.2. Hoe aoet de doelstelling dan functioneren? Drie verschillende mogelijkhe- den ...

Publicaties VU-geschiedenis
213 woorden
van 89