Studentenalmanak 1903 - pagina 31
31W. Geesink, Theologiae doctor et in ordine Tlieologorum professor ordinarius, Ethicen ecclesiae Christianae re- ' formatae exponet die lovis et die Veneris hora X I I ; Theologiam elencticam docebit die Veneris hora X I ; ...
Studentenalmanak 1903 - pagina 32
32 Elementa Logices Aristoteleae interpretabitur die Martis et die lovis hora X I ; Psychologiae Elementa docebit horis et diebus sibi et auditoribus commodis. , Antiquitates Btblicas exponet horis ...
Studentenalmanak 1903 - pagina 33
VERSLAG VW \>r Hcliool voor Tïooger Onderwijs. GENAAMD „DB VRIJE UNIVERSITEIT;' ...
Studentenalmanak 1903 - pagina 34
32 Elementa Logices Aristoteleae interpretabitur die Martis et die lovis hora X I ; Psychologiae Elementa docebit horis et diebus sibi et auditoribus commodis. , Antiquitates Bihlicas exponet horis ...
Studentenalmanak 1903 - pagina 35
VERSLAG VAN HE HcKool voor Hooger Onderwijs. GENAAJID „DE VRIJE UNIVERSITEIT," GEVESTIGD TE AMSTERDAM ...
Studentenalmanak 1903 - pagina 36
34en der Letteren 3 ; voor de faculteit der Letteren 2 2; voorde faculteit der Rechtsgeleerdheid 30. Met gunstig gevolg werden de volgende examens afgelegd: 1 promotie in de Rechten. 2 promoties in de Letteren. ...
Studentenalmanak 1903 - pagina 37
VERSLAG van het onderwijs aan de Vrije Universiteit gedurende den cursus 1901—1902. Theologische faculteit. Colleges van prof. R U T G E R S . Exegese Oude Testa-'nient: Jesaja 49—53. De critiek op den zgn. Deutero- ...
Studentenalmanak 1903 - pagina 38
36Synode te Embden. Kort overzicht van de reformatie hierte lande tot 1570 en inleiding op de periode van 1570 —1618,De Roomsche martelaren. Doorwerking der reformatie enorganisatie der kerk. Encyclopaedie: Compendium van he ...
Studentenalmanak 1903 - pagina 39
37 Oude Geschiedenis: Xen. Hellenica lib. I, het tweede deel; Monumentum Ancyranum. Voorts: Practische oefeningen in het Latijn schrijven enspreken. Met de candidaten: Soph. Electra en Etiripid. Electra en ...
Studentenalmanak 1903 - pagina 40
38echter niet te koesteren, inderdaad wist merr er een uitwegop. Dank zij prof. Geesink gebracht voor de welwillendewijze, waarop zijn hooggeleerde moeilijke punten gaarnenogmaals wilde verklaren, zoo het verzocht werd. De keuze ...