GeheugenvandeVU cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van GeheugenvandeVU te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van GeheugenvandeVU.

Bekijk het origineel

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit - pagina 188

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit - pagina 188

In de periode 1955 - 1980 verzameld ter gelegenheid van haar honderdjarig bestaan op 20 oktober 1980 in opdracht van het College van Dekanen

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

sche gevarieerde vormen van schriftelijke instructie. Voorschoten, V A M , 1977. 9 dec. Noordzij, G. P. Systeem en beleid. Meppel, Boom, 1977. 16 dec. Matse, J. Het laatste kwartier. Een sociologisch onderzoek naar het leven met de dood in een bejaardentehuis. Meppel, Boom, 1977. 1978 13 jan. Crum,B. J. Aan sport georiënteerd bewegingsonderwijs. In het spanningsveld van aanpassing en kritiek. Haarlem, de Vrieseborch, 1978. 6 april Geschiere, P. L. Stamgemeenschappen onder staatsgezag. Veranderende verhoudingen binnen de Maka dorpen in Zuidoost Cameroun sinds 1900. Meppel, Krips, 1978. 22 juni Asmeron, H. K. Emergenee Expansion and Decline of Patrimonial Bureaucracy in Ethiopia 1907-1974. An Attemptat Historical Interpretation. Meppel, Krips, 1978. 6 sept. Zaal, J. N. Beoordeling van het Sociaal emotionele gedrag van leerlingen in het kleuter- en basisonderwijs. Meppel, Krips, 1978. 8 sept. Jurrjens, R.T. The free flow: People, ideas, and information in Soviet ideology and politics, 1978. 5 okt. Groenendaal, J. H. A. M. Vroegtijdige hulpverlening aan zwakfunktionerende kleuters. Verslag van een onderzoek, 1978. 6 okt. Feij, J. A. Onderzoek naar de betekenis van extraversie, emotionaliteit, impulsiviteit en spanningsbehoefte. Amsterdam, Academische Pers, 1978. 19 dec. Bernaert, G. F. Sturing van het onderwijsleerproces, cognitieve capaciteit en leersituatie. 's-Gravenhage, Staatsuitgeverij, 1978. 1979 17 mei Leeuw, L. de. Leren probleemoplossen. Onderzoeken naar het effect van het aanleren van algoritmische en heuristische oplossingsmethoden mede in verband met persoonskenmerken. Lisse, Swets & Zeitlinger, 1979. 1 juni Scheerens, R. Technologie in hulpverleningsorganisaties. Een onderzoek naar de relatie technologie-structuur instellingen voor residentiële hulpverlening, 1979. 20 sept. Schroots, J. J. F. T. Cognitieve ontwikkeling, leervermogen en schoolprestaties. Lisse, Swets & Zeitlinger, 1979. 186

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 1 januari 1980

Gegevensboeken | 218 Pagina's

Gegevens betreffende de Vrije Universiteit - pagina 188

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 1 januari 1980

Gegevensboeken | 218 Pagina's