Jaarboek 1987-1988 - pagina 3
VV, 0.]iH(f.% dlvrije universiteit te amsterdam jaarboek 1987 - 1988 ...
Jaarboek 1987-1988 - pagina 27
De verscherpte regeling van de maximale studieduur heeft met name voor deze zwalkers, die niet meteen het juiste spoor kiezen, op den duur de ernstigste gevolgen. Nu omzwaai onder het nieuwe regiem merkwaardig genoeg geen aanspraken op verlenging van inschrijfduur oplevert, zullen zij in de studi ...
Jaarboek 1987-1988 - pagina 71
nieuwbenoemde hoogleraren1 september 1987 dr. J.H.T.H. Andriessen Arbeids- en organisatiepsychologie1 september 1987 mr. S. Faber Nederlandse rechtsgeschiedenis1 september 1987 dr. P. Kenemans Gynaecologie en verloskunde i.h.b. oncologische gynaecologie1 september 1987 ...
Jaarboek 1987-1988 - pagina 45
107e dies natalis Dinsdag 20 oktober 1987 AulaDienst van Woord en Gebed. Voorganger: ds. S.A. Boonstra, universiteitspastor. Bespeling Couperinorgel door universiteitsorganist prof.dr. Ewald Kooiman.AulaOpenbare zitting van het College van Dekanen. Oratie 'De stamelende orato ...
Jaarboek 1987-1988 - pagina 4
KIJE U N l V t K b l T E n an Eeghenstraat 112 ()71 GM AMSTERDAMUitgave: Vrije Universiteit, Amsterdam Samenstelling: Bureau Rector Magnificus Fotografische bijdragen: Audio Visueel Centrum (tenzij anders vermeld) Inlichtingen: Dienst Pers en Voorlichting De Boelelaan 1105, Postbus 7161, 1 ...
Jaarboek 1987-1988 - pagina 5
inhoud Eredoctores Bestuur van de Vereniging voor christelijk wetensc Universiteitsraad College van Bestuur College van Dekanen Rectores Magnifici, Conrectoren Opening der Lessen: Herdenking overledenen Bestuursbeschouwing door drs. S.J. Noorda Rede drs. P. Bukman Dies Natalis 1987: Diesrede Vers ...
Jaarboek 1987-1988 - pagina 47
107e dies natalis De stamelende orator. Rede uitgesproken door de rector magnificus, dr. C. Datema, hoogleraar in de oudchristelijke Griekse en Latijnse taal- en letterkunde en het Grieks van het Nieuwe Testament aan de Faculteit der Letteren.45 ...
Jaarboek 1987-1988 - pagina 28
schappelijk gebied te kunnen laten dragen, dan zal men hen ook tijdens hun vormingstijd reeds met de verantwoordelijkheid voor hun studie moeten bekleden, opdat enerzijds hun persoonlijkheid zich zal kunnen ontwikkelen, anderzijds hun kennis en kunde niet aangebracht, maar door toewijding en zelf ...