Voor bepaalde tijd. Lustrumboekje Faculteit der Letteren 2005 - pagina 25
Het ei van Kuyper en andere verhalenvan de arbeidsmarkt hadden ook toen hun invloed op de structuurvan de Letterenfaculteit.In het ontwikkelingsplan dat in mei 1959 ter tafel lag, stonden stu- ...
Voor bepaalde tijd. Lustrumboekje Faculteit der Letteren 2005 - pagina 26
«BïjVoor bepaalde tijd A Feitsma, Kroniek van een eeuw universitaire frisistlek I LJouwert/Leeuwar den 1986 ...
Voor bepaalde tijd. Lustrumboekje Faculteit der Letteren 2005 - pagina 27
^^^^^^^^^^Hp De wilde van vroege proDe wilde jaren van vroegeprofessionaliseringHarry BrinkmanToen in de jaren '60 van de vorige eeuw het aantal studenten snelbegon te groeien, werd steeds duidelijk ...
Voor bepaalde tijd. Lustrumboekje Faculteit der Letteren 2005 - pagina 28
Voor bepaalde tijd Aldus de negentiende-eeuwse Duitse traditie, die in Duitsland nog steeds wordt voortgezet. De weg om die traditie te hervormen is het inruilen van individuel ...
Voor bepaalde tijd. Lustrumboekje Faculteit der Letteren 2005 - pagina 29
De wilde jaren van vroege p r o f e s s i o n a l i s e r i n g *t'T''.*. i II ^IC.. . .,i"^: ...
Voor bepaalde tijd. Lustrumboekje Faculteit der Letteren 2005 - pagina 3
Lustrumboekje Faculteit der Letteren 2005 Voor bepaalde tijd ...
Voor bepaalde tijd. Lustrumboekje Faculteit der Letteren 2005 - pagina 30
8"j "Om begrip te hebben voor de onvrede bij de studenten is het nogvan belang te weten dat het bij de taal- en letterkundige vakkenom geschiedenis van taal en literatuur ging, en dat er maar weinigvan d ...
Voor bepaalde tijd. Lustrumboekje Faculteit der Letteren 2005 - pagina 31
De wilde jaren van vroege p r o f e s s i o n a l r s e r i n g Van Eeghenstraat 112: ...
Voor bepaalde tijd. Lustrumboekje Faculteit der Letteren 2005 - pagina 32
V o o r b e p a a l d e t i j d wetgeving. Het waren jaren waarin het aan geloof in maakbaarheid van structuren en culturen niet ontbrak. ...
Voor bepaalde tijd. Lustrumboekje Faculteit der Letteren 2005 - pagina 33
sflinHi''''Om tot zo'n programmering van onderwijs en studie te besluitenwaren organisatie- en bestuursontwikkeling nodig. Docenten enstudenten moesten, in samenhang, gebonden worden. Besluitvor-mingsorganen moesten worden gevormd, met inachtneming vandemocratis ...